نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“ربیع”؛ فروشگاه سبک زندگی اسلامی-ایرانی

“ربیع”؛ فروشگاه سبک زندگی اسلامی-ایرانی
ایران
ایران
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

سایت و اپلیکیشن “ربیع” ، فروشگاه آنلاینی برای محصولات سبک زندگی اسلامی-ایرانی است. “ربیع” شامل سه فروشگاه آنلاین است که به همراه هم، تمامی جوانب زندگی امروز را با سبک زندگی سالم و اصیل ارتباط می‌دهند. این فروشگاه‌ها شامل فروشگاه محصولات فرهنگی “ربیع”، فروشگاه محصولات سلامتی و طبی “ربیع” و فروشگاه لوازم ورزشی “ربیع” هستند. فروشگاه محصولات فرهنگی؛ شامل انواع صنایع دستی ایرانی، محصولات سبک زندگی، لوازم برپایی روضه و هیئت، پوشاک اسلامی و عفاف، محصولات کودکان و نوجوانان، کتاب و فلش کارت، ماکت‌های جنگی، نرم‌افزارهای اسلامی و بازی‌های رایانه‌ای ایرانی، کیف و کوله‌پشتی با طرح‌های اختصاصی و زیورآلات رزینی…

  • 56 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

سایت و اپلیکیشن “ربیع” ، فروشگاه آنلاینی برای محصولات سبک زندگی اسلامی-ایرانی است.
“ربیع” شامل سه فروشگاه آنلاین است که به همراه هم، تمامی جوانب زندگی امروز را با سبک زندگی سالم و اصیل ارتباط می‌دهند. این فروشگاه‌ها شامل فروشگاه محصولات فرهنگی “ربیع”، فروشگاه محصولات سلامتی و طبی “ربیع” و فروشگاه لوازم ورزشی “ربیع” هستند.

فروشگاه محصولات فرهنگی؛ شامل انواع صنایع دستی ایرانی، محصولات سبک زندگی، لوازم برپایی روضه و هیئت، پوشاک اسلامی و عفاف، محصولات کودکان و نوجوانان، کتاب و فلش کارت، ماکت‌های جنگی، نرم‌افزارهای اسلامی و بازی‌های رایانه‌ای ایرانی، کیف و کوله‌پشتی با طرح‌های اختصاصی و زیورآلات رزینی و پلاستیکی است.

فروشگاه محصولات سلامتی و طبی؛ به عنوان عرضه کننده اصلی مواد غذایی، بهداشتی و طبی ارگانیک در کشور شناخته می‌شود. محصولات این فروشگاه شامل محصولات ارگانیک آرایشی، خوراکی‌های و لوازم طبی است.

فروشگاه لوازم ورزشی نیز به فروش لوازم ورزشی مختلف می‌پردازد.
“ربیع” این امکان را برای تولیدکنندگان مختلف فراهم کرده است تا از طریق پنل فروشندگی اختصاصی، محصولات خود را در این سایت به فروش برسانند. علاوه بر این، ربیع یک مجله اینترنتی نیز هست که به عنوان شبکه‌ای برای انتشار مفاهیم سبک زندگی سالم بر اساس آموزه‌های اسلامی و ایرانی عمل می‌کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !