نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“سرزمین بازی دانی نو”

“سرزمین بازی دانی نو”
ایران
ایران
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

“سرزمین بازی دانی نو” شرکت اسباب بازی‌ سازی دانش بنیان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. دغدغه اصلی “دانی نو” تولید محصولات با کیفیت است. کیفیت پایین محصولات داخلی و عدم تنوع و از طرفی قیمت بسیار زیاد محصولات خارجی وارداتی به کشور، این شرکت را بر آن داشت تا با مهندسی معکوس و استفاده از دانش بومی محصولات متنوعی بر پایه لگو، خلاقیت و آموزش برای فرزندان این سرزمین فراهم آورند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رنگ‌های خوراکی به عنوان اولین لگوی “فود گرید” عرضه شده است.  محصولات “دانی نو” در دو…

  • 68 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

سرزمین بازی دانی نوشرکت اسباب بازی‌ سازی دانش بنیان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. دغدغه اصلی “دانی نو” تولید محصولات با کیفیت است. کیفیت پایین محصولات داخلی و عدم تنوع و از طرفی قیمت بسیار زیاد محصولات خارجی وارداتی به کشور، این شرکت را بر آن داشت تا با مهندسی معکوس و استفاده از دانش بومی محصولات متنوعی بر پایه لگو، خلاقیت و آموزش برای فرزندان این سرزمین فراهم آورند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رنگ‌های خوراکی به عنوان اولین لگوی “فود گرید” عرضه شده است. 

محصولات “دانی نو” در دو شاخه اصلی فکری و آموزشی و در قالب سه محصول آموزشی تحت عناوین آموزش حروف فارسی، آموزش حروف انگلیسی و اعداد ریاضی ارائه شده است. 

ایجاد مسیر بر روی قطعات لگو و استفاده از قطعات مختلف برای حرکت در آوردن توپ و ایجاد خلاقیت از ویژگی‌های متمایز کننده مشابه داخلی از خارجی است. 

هدف اصلی شرکت “سرزمین بازی دانی نو” دسترسی کودکان سرزمینمان به محصولات استاندارد و رشد صنعت اسباب بازی کشور، امکان تولید محصولاتی با قابلیت‌های صادراتی و دسترسی به بازارهای بین المللی است. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !