نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“سوآپ کالا”، سامانه باربری هوشمند

“سوآپ کالا”، سامانه باربری هوشمند
ایران
ایران
  • 2022

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

 سامانه باربری هوشمند “سوآپ کالا” (swap kala) فعالیت خود را از سال 1401 آغاز کرده است. “سوآپ کالا” بستری برای مبادله (جابجایی) کالا فراهم کرده است تا خریداران و فروشندگان مواد اولیه صنایع بتوانند هزینه‌های حمل و نقلی را که بابت خرید و فروش کالاها صرف می‌کنند بهینه سازی کنند و به حداقل برسانند.  در مبادله‌های “سوآپ” نوع کالا، ارزش و مقدارکالاها با یکدیگر یکسان است و صرفا کالاها با یکدیگر جا به جا می‌شوند تا مسافت طی شده و هزینه حمل کاهش یابد. استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر افزایش سودآوری برای سازمان‌ها، اثرات زیست محیطی ناشی از مصرف…

  • 60 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

 سامانه باربری هوشمند “سوآپ کالا” (swap kala) فعالیت خود را از سال 1401 آغاز کرده است. “سوآپ کالا” بستری برای مبادله (جابجایی) کالا فراهم کرده است تا خریداران و فروشندگان مواد اولیه صنایع بتوانند هزینه‌های حمل و نقلی را که بابت خرید و فروش کالاها صرف می‌کنند بهینه سازی کنند و به حداقل برسانند. 

در مبادله‌های “سوآپ” نوع کالا، ارزش و مقدارکالاها با یکدیگر یکسان است و صرفا کالاها با یکدیگر جا به جا می‌شوند تا مسافت طی شده و هزینه حمل کاهش یابد. استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر افزایش سودآوری برای سازمان‌ها، اثرات زیست محیطی ناشی از مصرف سوخت را نیز کاهش می‌دهد. “سوآپ کالا” با به کارگیری تکنولوژی هوش مصنوعی، گامی مهم در راستای کاهش هزینه‌های حمل و نقل سازمان‌ها برداشته است. 

هدفی که اپلیکیشن “سوآپ کالا” در راستای آن تلاش می‌کند عبارت است از صرفه جویی در مصرف سوخت، کمک به محیط زیست، ایجاد انبارهای خارج شهر و باربری بین شهری است. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !