نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

طرح شبکه جوانان اروپایی اقلیت

طرح شبکه جوانان اروپایی اقلیت
انگلستان
انگلستان

نگارش توسط مهران میرزائی در ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

طرح شبکه جوانان اروپایی اقلیت یکی از طرح هایی است که در سطح بین المللی صورت گرفته است. جزئیاتی که از این طرح آمده است به قرار زیر است. بعد بین المللی این دوره آموزشی ۶ روزه جوانان را از ۱۲ کشور مختلف با سطوح مختلف آزادی بیان و استقلال رسانه های جمعی گرد هم آورده است تا تبادل تجربیات داشته باشند و اوضاع کشورها را با هم مقایسه کنند. هدف: هدف این است که جوانان در زمینه سواد اینترنتی و رسانه ای با استفاده از اصول آموزش غیر رسمی آموزش داده شوند. تمرکز ویژه بر روی کلیشه های جنسیتی…

  • 25 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

طرح شبکه جوانان اروپایی اقلیت یکی از طرح هایی است که در سطح بین المللی صورت گرفته است. جزئیاتی که از این طرح آمده است به قرار زیر است. بعد بین المللی این دوره آموزشی ۶ روزه جوانان را از ۱۲ کشور مختلف با سطوح مختلف آزادی بیان و استقلال رسانه های جمعی گرد هم آورده است تا تبادل تجربیات داشته باشند و اوضاع کشورها را با هم مقایسه کنند.

هدف: هدف این است که جوانان در زمینه سواد اینترنتی و رسانه ای با استفاده از اصول آموزش غیر رسمی آموزش داده شوند. تمرکز ویژه بر روی کلیشه های جنسیتی در رسانه های جمعی است.

نتیجه: شرکت کنندگان نسبت به اطلاعات در رسانه های جمعی رویکردی انتقادی تر را توسعه دادند و آموختند که چگونه اعتبار اطلاعات در اینترنت را بررسی کنند و بتوانند پروپاگاندا و دستکاری ها را تشخیص دهند. متن های خبری کلیپها و دفترچه راهنمای آموزشهای تولید شده از طریق شبکه های اجتماعی و سایت اختصاص داده شده منتشر شدند. این شرکت کنندگان پیگیری فعالیتهای مختلف را به بحث گذاشتند مانند ساخت شبکه سواد رسانه ای تشکیل یک سمینار منطقه ای برای جوانان چگونگی به اشتراک گذاشتن دانش و مهارتهای کسب شده و اینکه چگونه می توانند سرمایه لازم برای فعالیتهای آینده شان را تامین کنند.

شرکت کنندگان: ۲۸ فعال جوان از کشورهای ذیل در این پروژه شرکت داشتند: ارمنستان، بلاروس استونی فنلاند ،آلمان، لتونی، لیتوانی لهستان جمهوری مولداوی ،روسیه، سوئیس و اوکراین دستاوردها ایجاد سایت اختصاص داده شده به پروژه (www.media.ngo.lv)؛ ساخت ۳ ویدئو در رابطه با مدارا نکردن و سخنان نفرت انگیز در فضای اینترنت قرار دادن شیوه نامه آموزش؛ تاسیس یک شبکه بین المللی سواد رسانه ای می باشد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !