نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“فانوس” نوری در مسیر خدمت به زوار حسینی

“فانوس” نوری در مسیر خدمت به زوار حسینی
ایران
ایران
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

“فانوس” یک دستیار هوشمند است که در سفر اربعین به زوار در قالب یک برنامه -چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین- خدمات‌رسانی می‌کند. در این برنامه کاربر می‌تواند خدماتی را که قادر است به دیگر زائرین ارائه کند را مشخص کند تا دیگران در صورت نیاز با او از طریق اپلیکیشن ارتباط برقرار کنند، این برنامه با تبدیل شدن هر “زائر اربعینی” به یک “خادم اربعینی” و با ارتقاء هر توانی در هر سطح به یک خدمت، ارزش‌آفرینی و مشارکت افزایی می‌کند. “میثم احمدی” مدیر اجرایی پروژه اپلیکیشن “فانوس” می‌گوید: “تلاش می‌کنیم استفاده حداکثری را از این…

  • 142 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“فانوس” یک دستیار هوشمند است که در سفر اربعین به زوار در قالب یک برنامه -چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین- خدمات‌رسانی می‌کند. در این برنامه کاربر می‌تواند خدماتی را که قادر است به دیگر زائرین ارائه کند را مشخص کند تا دیگران در صورت نیاز با او از طریق اپلیکیشن ارتباط برقرار کنند، این برنامه با تبدیل شدن هر “زائر اربعینی” به یک “خادم اربعینی” و با ارتقاء هر توانی در هر سطح به یک خدمت، ارزش‌آفرینی و مشارکت افزایی می‌کند.

“میثم احمدی” مدیر اجرایی پروژه اپلیکیشن “فانوس” می‌گوید: “تلاش می‌کنیم استفاده حداکثری را از این برنامه داشته باشیم که نه تنها در موسم اربعین، بلکه در هر موقعیتی مانند بحران و در صورت وقوع حادثه بتوانیم گروه‌های مردمی را به صورت سازماندهی شده به منطقه اعزام کنیم. با توجه به قابلیت‌های این برنامه می‌توانیم نیازها و توانمندی‌ها را مشخص کنیم و بعد به صورت اصولی اقدام به فعالیت در مواقع بحران و مناطق بحران زده کنیم.”

“فانوس” به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی قابل استفاده است و لهجه عراقی محلی نیز به زودی به اپلیکیشن اضافه می‌شود.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !