نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

لنزهای دوربین، نجات‌دهنده کلیساهای دور افتاده

لنزهای دوربین، نجات‌دهنده کلیساهای دور افتاده
انگلستان
انگلستان

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

“کلیسای جامع انگلیس“ در گزارشی خبر از کاهش حضور مسیحیان در کلیساهای روستایی داده بود. با هدف پاسخگویی به این چالش، رقابت عکاسی “اسمیت سونیا“ که یکی از جریان‌های اثرگذار رسانه در بازنمایی دنیای “مسیحیت“ است، این بار نه با محوریت آئین‌ها که با محوریت “کلیساهای دور افتاده“ برگزار شده است.  سیاست‌گذاران این مسابقه قائل‌اند که نشان دادن کلیساهای مهجور به بهانه‌ی رقابت، موجب خروج آن‌ها از رکود و ترغیب افراد مختلف به سر زدن به آن‌ها، حتی به بهانه گرفتن یک عکس یادگاری می‌شود.   بیش از ۵۰ هزار عکس به رقابت عکاسی “اسمیت سونیا“ فرستاده شده است و میلیون‌ها…

  • 74 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

کلیسای جامع انگلیس در گزارشی خبر از کاهش حضور مسیحیان در کلیساهای روستایی داده بود. با هدف پاسخگویی به این چالش، رقابت عکاسی اسمیت سونیا که یکی از جریانهای اثرگذار رسانه در بازنمایی دنیای مسیحیت است، این بار نه با محوریت آئینها که با محوریت کلیساهای دور افتاده برگزار شده است. 

سیاستگذاران این مسابقه قائلاند که نشان دادن کلیساهای مهجور به بهانهی رقابت، موجب خروج آنها از رکود و ترغیب افراد مختلف به سر زدن به آنها، حتی به بهانه گرفتن یک عکس یادگاری میشود.  

بیش از ۵۰ هزار عکس به رقابت عکاسی اسمیت سونیا فرستاده شده است و میلیونها انسانی که از سراسر جهان تماشاگر این عکسها هستند خود گواه آن است که لنز دوربینها توانسته است جان تازهای به کلیساهای دور افتاده بدهند‌. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !