نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

سفر به “محله با صفا” با سفینه

سفر به “محله با صفا” با سفینه
ایران
ایران

نگارش توسط مهران میرزائی در ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

بازی سبک زندگی ایرانی اسلامی “محله باصفا” ویژه خانواده‌های ایرانی تولید شده است. این بازی یک بازی جذاب و منحصر به فرد که قرار است همراه با اهالی باصفای خود، میهمان خانه های شما باشد. فرقی نمی‌کند موبایل داشته باشید یا تبلت، درهر صورت می‌توانید ساعات خوشی را در این محله سپری کنید. محله باصفا متشکل از ۲۸ بازی کوچک (متناسب با قابلیت های سیستم عامل اندروید) است . محله باصفا دارای ۵ دسته بازی با موضوع دغدغه‌های خانواده می‌باشد که یک قسمت، بازی های مرتبط با مسجد است، دسته دیگر بازی‌ها مرتبط با سفر و بازی دیگر با موضوع…

  • 63 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

بازی سبک زندگی ایرانی اسلامی “محله باصفا” ویژه خانواده‌های ایرانی تولید شده است. این بازی یک بازی جذاب و منحصر به فرد که قرار است همراه با اهالی باصفای خود، میهمان خانه های شما باشد. فرقی نمی‌کند موبایل داشته باشید یا تبلت، درهر صورت می‌توانید ساعات خوشی را در این محله سپری کنید. محله باصفا متشکل از ۲۸ بازی کوچک (متناسب با قابلیت های سیستم عامل اندروید) است .

محله باصفا دارای ۵ دسته بازی با موضوع دغدغه‌های خانواده می‌باشد که یک قسمت، بازی های مرتبط با مسجد است، دسته دیگر بازی‌ها مرتبط با سفر و بازی دیگر با موضوع معرفی دستاوردهای علمی، هسته‌ای ، نظامی و … جمهوری اسلامی ایران طراحی شده‌اند. اگر بازی‌ها را سه ستاره به پایان برسانید، یک آیتم از جدول بازی نهایی پیدا خواهد شد و با پیدا کردن تمام آیتم‌های این جدول، بازی نهایی (بازی سفینه تا ثریا) آزاد خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !