نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

محک هوش کودک در “نورولند”

محک هوش کودک در “نورولند”
ایران
ایران
  • 2012

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

شرکت “نوین اندیشه پردازان آمولای”، به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و خلاق، از سال 1391 در زمینه‌ی ساخت و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کند.”نورولند” یک بازی موبایلی است که صرفاَ سرگرمی نیست و به تقویت مهارت‌های شناختی کودکان کمک می‌کند. در “نورولند” آزمون ارزیابی طراحی شده تا والدین بتواند از طریق این آزمون هوش کودک خود را محک بزنند و بدانند در چه نوع هوشی استعداد و در کدامیک ضعف دارد. بیش از ۵۰ تمرین در قالب بازی در چهار حوزه ی اساسی و مهم توجه، حافظه، زبان و ریاضی در “نورولند” وجود دارد که کودک در یک جریان بازیوار…

  • 22 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

شرکت “نوین اندیشه پردازان آمولای”، به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و خلاق، از سال 1391 در زمینه‌ی ساخت و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کند.”نورولند” یک بازی موبایلی است که صرفاَ سرگرمی نیست و به تقویت مهارت‌های شناختی کودکان کمک می‌کند.

در “نورولند” آزمون ارزیابی طراحی شده تا والدین بتواند از طریق این آزمون هوش کودک خود را محک بزنند و بدانند در چه نوع هوشی استعداد و در کدامیک ضعف دارد. بیش از ۵۰ تمرین در قالب بازی در چهار حوزه ی اساسی و مهم توجه، حافظه، زبان و ریاضی در “نورولند” وجود دارد که کودک در یک جریان بازیوار شده به آنها می‌پردازد و مهارت‌های خود را تقویت می‌کند و عملکرد کودک به شکل مداوم در جریان بازی بررسی شده و در هر لحظه یک گزارش دقیق و جامع از نحوه عملکرد کودک به والدین ارائه می‌شود تا از ضعف و قوت مهارتیِ کودک مطلع شوند و درجریان پیشرفت کودک قرار گیرند.

در “نورولند” می‌توان زمان بازی کودک را مشخص کرد و نگرانِ استفاده ی بیش از اندازه از موبایل توسط کودک نبود چون فضای “نورولند” شب شده و “کاراکتر نورولند” به خواب می رود و به کودک این پیام مخابره می‌شود که “گردالی خسته شده و می‌خواهد بخوابد. تو هم برای ادامه بازی، باید بروی و استراحت کنی”!

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !