نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

مسجد؛ پایگاه مطالبه‌گری‌ها و راهگشای مشکلات

مسجد؛ پایگاه مطالبه‌گری‌ها و راهگشای مشکلات
ایران
ایران

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

حجت الاسلام “میلاد قلی‌پور” امام جماعت مسجد “صاحب الزمان‌(عج)” در یکی از محلات جنوبی شهر قزوین است. وی از زمانی که به عنوان امام جماعت مسجد به این محله ورود کرد در پی رفع مشکلات و مطالبه‌گری بود. او با ورود به محلات کم‌تر برخوردار و دارای مشکلات اجتماعی، به دنبال رفع مشکلات با کمک گرفتن از مسئولان مربوط است. با پیگیری‌هایی که او از طریق بستر فضای مجازی انجام می‌دهد، این مشکلات دیده می‌شود. دغدغه آقای “قلی‌پور” دغدغه‌ی فرهنگی است اما رویکردش اجتماعی است و همین باعث شده محلاتی که از بزه محلیت خود را از دست بودند و…

  • 152 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

حجت الاسلام “میلاد قلی‌پور” امام جماعت مسجد “صاحب الزمان‌(عج)” در یکی از محلات جنوبی شهر قزوین است. وی از زمانی که به عنوان امام جماعت مسجد به این محله ورود کرد در پی رفع مشکلات و مطالبه‌گری بود. او با ورود به محلات کم‌تر برخوردار و دارای مشکلات اجتماعی، به دنبال رفع مشکلات با کمک گرفتن از مسئولان مربوط است. با پیگیری‌هایی که او از طریق بستر فضای مجازی انجام می‌دهد، این مشکلات دیده می‌شود. دغدغه آقای “قلی‌پور” دغدغه‌ی فرهنگی است اما رویکردش اجتماعی است و همین باعث شده محلاتی که از بزه محلیت خود را از دست بودند و تبدیل به محلی برای استعمال و خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی شده بودند ورود کنند و با همکاری نیروی انتظامی و پیگیری‌های امام جمعه قزوین اقدامات مثبتی صورت بگیرد.

حجت الاسلام”میلاد قلی‌پور” معتقد است که کار امام جماعت مسجد فقط برگزاری نماز جماعت نیست و باید از احوالات محله و مشکلات باخبر باشد و از مسجد به عنوان پایگاهی فرهنگی اجتماعی برای رفع مشکلات استفاده کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !