نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

مناسب‌سازی محیط توسط “لرد”

مناسب‌سازی محیط توسط “لرد”
ایران
ایران
  • 2013

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت ” کیان تجهیز مهرآفرین” اولین شرکت در ساخت تجهیزات مناسب‌سازی و توان‌بخشی (ADL) در ایران با تکنولوژی روز انگلیس در شهریور 1392 تأسیس شد. هدف “لرد” طراحی، ساخت، تولید، واردات و صادرات کلیه محصولات توان‌بخشی در راستای مناسب‌سازی، ایمن‌سازی و مستقل سازی افراد تا حد ممکن در انجام کارهای شخصی و روزمره برای افراد معلول و کم‌توان جسمی حرکتی، زنان باردار، افراد سالمند و کودکان است. کارکردهای این مجموعه در جامعه معلولین به این شرح  است : آموزش افراد قبل از ورود به جامعه، پیشگیری از خطر، ایمن سازی محیط منزل، تسهیل کارهای روزمره برای کاربران محصولات مستقل سازی….

  • 21 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

شرکت ” کیان تجهیز مهرآفرین” اولین شرکت در ساخت تجهیزات مناسب‌سازی و توان‌بخشی (ADL) در ایران با تکنولوژی روز انگلیس در شهریور 1392 تأسیس شد. هدف “لرد” طراحی، ساخت، تولید، واردات و صادرات کلیه محصولات توان‌بخشی در راستای مناسب‌سازی، ایمن‌سازی و مستقل سازی افراد تا حد ممکن در انجام کارهای شخصی و روزمره برای افراد معلول و کم‌توان جسمی حرکتی، زنان باردار، افراد سالمند و کودکان است.

کارکردهای این مجموعه در جامعه معلولین به این شرح  است :

آموزش افراد قبل از ورود به جامعه، پیشگیری از خطر، ایمن سازی محیط منزل، تسهیل کارهای روزمره برای کاربران محصولات مستقل سازی.

شرکت “کیان تجهیز مهر آفرین” با بهره‌گیری از تجربه و پشتوانه 25 ساله در انگلیس، پس از تحقیقات گسترده و نیاز سنجی جامعه هدف خود در ایران، محصولات توانبخشی خود را در کشور با برند “لرد” عرضه می‌کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !