نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“مواسات مادری”؛ تلاش برای ایران جوان و سالم

“مواسات مادری”؛ تلاش برای ایران جوان و سالم
ایران
ایران
  • 2020

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۴ دی ۱۴۰۲

گروه مادرانه “مواسات مادری” با هدف فرهنگ‌سازی برای ایجاد جامعه‌ای جوان و سالم، دست به کار شده‌اند. این گروه با برنامه‌هایی مانند “مادریار” و “ناجی شو” به فرزندآوری و نجات نوزادان بی‌گناه و از دست رفتن حق حیاتشان، تلاش می‌کنند. گروه مواسات مادرانه در طرح “مادریار” با هدف کمک به افراد باردار و مادران تازه زایمان کرده که نیاز به حمایت‌های مختلف از جمله حمایت عاطفی دارند، فعالیت می‌کنند. اعضای این گروه، با همبستگی و حمایت از یکدیگر، سعی در کاهش بار زندگی مادران دارند. این گروه همچنین فرصتی برای مادران فراهم می‌آورد تا از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و…

  • 83 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

گروه مادرانه “مواسات مادری” با هدف فرهنگ‌سازی برای ایجاد جامعه‌ای جوان و سالم، دست به کار شده‌اند. این گروه با برنامه‌هایی مانند “مادریار” و “ناجی شو” به فرزندآوری و نجات نوزادان بی‌گناه و از دست رفتن حق حیاتشان، تلاش می‌کنند.
گروه مواسات مادرانه در طرح “مادریار” با هدف کمک به افراد باردار و مادران تازه زایمان کرده که نیاز به حمایت‌های مختلف از جمله حمایت عاطفی دارند، فعالیت می‌کنند. اعضای این گروه، با همبستگی و حمایت از یکدیگر، سعی در کاهش بار زندگی مادران دارند.
این گروه همچنین فرصتی برای مادران فراهم می‌آورد تا از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و با هم ایده‌ها و راه‌حل‌های خود را به اشتراک بگذارند.

برنامه‌های مختلفی مثل برگزاری جلسات کتاب‌خوانی و سخنرانی‌های آموزشی نیز برای اعضای این گروه تدارک دیده شده است. مادران همراه با فرزندانشان در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند و این حضور فرزندان نشان‌دهنده حس مادری قوی در جمعیت است و باعث شادابی و انرژی مثبت در این گروه می‌شود.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !