نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“قرآن و عترت نورالمجتبی”

“قرآن و عترت نورالمجتبی”
ایران
ایران
  • 2020

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

موسسه فرهنگی قرآن و عترت “نورالمجتبی” در سال ۱۳۹۰ به شیوه سنتی توسط استاد “سیّد محسن میرباقری” راه اندازی شد و بعد از مدتی به این نکته پی بردند که آموزش آنلاین کمک زیادی به توسعه موسسه می‌کند و محدودیت جغرافیایی را هم می‌تواند حذف کند و باعث افزایش درآمد موسسه شود. در گام اول حوزه خلاقیت و نوآوری، آموزش سنتی را به آموزش مجازی تبدیل کردند؛ اما این تازه ابتدای کار بود چون از سامانه آماده ( مودل-Moodle ) استفاده می‌کردند و بعد از آن متوجه محدودیت سامانه‌های خارجی شدند و دیدند که نمی‌توانند فعالیت خود را بخوبی توسعه دهند….

  • 23 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

موسسه فرهنگی قرآن و عترت “نورالمجتبی” در سال ۱۳۹۰ به شیوه سنتی توسط استاد “سیّد محسن میرباقری” راه اندازی شد و بعد از مدتی به این نکته پی بردند که آموزش آنلاین کمک زیادی به توسعه موسسه می‌کند و محدودیت جغرافیایی را هم می‌تواند حذف کند و باعث افزایش درآمد موسسه شود.

در گام اول حوزه خلاقیت و نوآوری، آموزش سنتی را به آموزش مجازی تبدیل کردند؛ اما این تازه ابتدای کار بود چون از سامانه آماده ( مودل-Moodle ) استفاده می‌کردند و بعد از آن متوجه محدودیت سامانه‌های خارجی شدند و دیدند که نمی‌توانند فعالیت خود را بخوبی توسعه دهند. سپس یک سامانه مجازی راه اندازی کردند و زیر ساخت طراحی کردند و گام بعدی از آموزش مجازی در سامانه غیربومی به سامانه بومی توسعه پیدا کردند اما باز به اینجا بسنده نکردند و در گام بعدی یک آموزش مجازی ابری ایجاد کردند که این امکان را به موسسات قرآنی می دهد که بتوانند از سامانه و زیر ساختی که این موسسه ایجاد کرده برای فعالیت‌های خود استفاده کنند. در مرحله قبل دوره آموزش را آماده می‌کردند و بصورت آفلاین در سامانه ارائه می‌دادند و مربی بصورت آنلاین نکات را به مخاطبین در سامانه می‌گفت ولی در این مرحله علاوه بر این محتوای آموزشی، ۲۰ درصد هزینه آموزشی را از موسسات دریافت می‌کنند و موسسات در زیر ساخت آن‌ها به جای زیرساخت غیر بومی آموزش‌های خود را ارائه می‌دهند و باعث افزایش درآمد موسسه می شوند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !