نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“قرآن استور”

“قرآن استور”
ایران
ایران
  • 1395

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گروهی از جوانان با یک فروشگاه ساده قرآنی شروع کردند که فقط محصولات قرآنی ارائه می‌دادند و در ۸ سال پیش این سامانه فروش مجازی که مختص محصولات قرآنی باشد تک بود و آن را با الگو برداری از سایت دیجی‌کالا توسعه دادند و الان در کنار فروش محصولات خود تبدیل به یک سایت واسطه شده که دیگر فروشگاه‌ها از آنها سامانه خریداری می‌کنند و مثل پاساژی است که مغازه‌های متعددی در آن وجود دارد. سایت “قرآن استور” یک مرجع تخصصی و جامع برای ارائه و معرفی محصولات و تولیدات مرتبط با “قرآن کریم” است که بر خلاف روش‌های سنتی…

  • 25 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

گروهی از جوانان با یک فروشگاه ساده قرآنی شروع کردند که فقط محصولات قرآنی ارائه می‌دادند و در ۸ سال پیش این سامانه فروش مجازی که مختص محصولات قرآنی باشد تک بود و آن را با الگو برداری از سایت دیجی‌کالا توسعه دادند و الان در کنار فروش محصولات خود تبدیل به یک سایت واسطه شده که دیگر فروشگاه‌ها از آنها سامانه خریداری می‌کنند و مثل پاساژی است که مغازه‌های متعددی در آن وجود دارد.

سایت “قرآن استور” یک مرجع تخصصی و جامع برای ارائه و معرفی محصولات و تولیدات مرتبط با “قرآن کریم” است که بر خلاف روش‌های سنتی خرید، امکان تهیه قرآن و سایر محصولات قرآنی را به صورت برابر برای همه افراد (ساکنین شهرهای بزرگ تا روستاها و نقاط مرزی کشور) فراهم می‌کند. همچنین در سایت قرآن استور می‌توانید مجموعه متنوع و گسترده‌ای از آثار قرآنی را یکجا ببینید و آن‌ها را با هم مقایسه کرده و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

سایت “قرآن استور” برای راحتی انتخاب خریداران محصولات قرآنی را در 6 بخش قرآن بدون ترجمه، قرآن با ترجمه فارسی، قرآن نفیس، محصولات دیجیتال قرآن و محصولات قرآنی برای کودکان تقسیم بندی کرده است. در سایت “قرآن استور”، قرآن و محصولات قرآنی با تصویر و توضیحات متنی نمایش داده می‌شوند، زمانی که به دنبال یک ترجمه خاص از قرآن کریم می‌گردید یا می‌خواهید رسم الخطی ساده و خوانا از آن پیدا کنید امکان مشاهده ویژگی‌های ظاهری محصول قبل از خرید بسیار سودمند و مفید است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !