نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“نبض هنر”، محفل آنلاین دوستداران هنر

“نبض هنر”، محفل آنلاین دوستداران هنر
ایران
ایران
  • 2016

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

“نبض هنر” پایگاهی برای ثبت و اطلاع رسانی محافل و جلسات هنری است. این مجموعه با ایجاد فضایی ساده و با اطلاعات جامع از محافل هنری مختلف، امکانی را فراهم کرده تا اطلاعات محافل و جلسات هنری به سادگی در دسترس هنرمندان و مخاطبان قراربگیرد. در کنار محافل هنری، “نبض هنر” به معرفی بهترین و تازه‌ترین کتاب‌های منتشرشده پرداخته تا مخاطبان هنر را برای انتخاب کتاب خوب همراهی کند و ویترین آنلاینی فراهم‌کرده تا مسیر خرید کتاب و دریافت آن را برای دوستداران کتاب و کتابخوانی آسان‌تر کند. “نبض هنر” بدون محدودیت موضوعی، تمامی شاخه‌های هنری اعم از جلسات و…

  • 36 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“نبض هنر” پایگاهی برای ثبت و اطلاع رسانی محافل و جلسات هنری است. این مجموعه با ایجاد فضایی ساده و با اطلاعات جامع از محافل هنری مختلف، امکانی را فراهم کرده تا اطلاعات محافل و جلسات هنری به سادگی در دسترس هنرمندان و مخاطبان قراربگیرد.
در کنار محافل هنری، “نبض هنر” به معرفی بهترین و تازه‌ترین کتاب‌های منتشرشده پرداخته تا مخاطبان هنر را برای انتخاب کتاب خوب همراهی کند و ویترین آنلاینی فراهم‌کرده تا مسیر خرید کتاب و دریافت آن را برای دوستداران کتاب و کتابخوانی آسان‌تر کند.
“نبض هنر” بدون محدودیت موضوعی، تمامی شاخه‌های هنری اعم از جلسات و نشست‌های ادبی، گالری‌ها، تئاترها، نشستهای مربوط به موسیقی و… را در برگرفته است و کاربران می‌توانند به لیست برنامه‌های اجرایی هر روز و همچنین تقویم هر ماه دسترسی داشته باشند.

در این اپلیکیشن، مخاطبان می‌توانند جلسات یا محافل هنری را به لیست شخصی خود اضافه کنند تا صبح روز برگزاری پیامى جهت یادآوری برایشان ارسال شود. همچنین امکان ثبت و پیشنهاد نشست‌ها و برنامه‌های هنری برای مخاطبان فراهم شده است و تنها با عضویت در وبسایت یا نرم‌افزار موبایل «نبض هنر»، شرایط استفاده از تمامی امکانات نرم‌افزار موبایل و وبسایت صورت رایگان در دسترس است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !