نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

هدفمند “بریم کوه”

هدفمند “بریم کوه”
ایران
ایران
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

“بریم کوه” فروشگاه آنلاین تجهیزات کوه‌نوردی و همسفریابی برای سفرهای فتح قله‌های مختلف است. “بریم کوه” از سال ۱۳۹۷ در حال فعالیت است.  اعضای تیم “بریم کوه” شامل کوهنوردان و مربیان کوهپیمایی است که سابقه فعالیت در فضای وب و برنامه نویسی را به مدت بیش از یک دهه دارند. خدمات بریم کوه شامل فروشگاه بریم کوه، معرفی قله‌ها و ارتفاعات کشور، ارائه دوره‌های آموزشی به علاقه‌مندان، برگزاری برنامه‌های کوه نوردی، سنگ نوردی، طبیعت گردی، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های ورزشی در طبیعت و امکان شبکه سازی و معرفی کوه نوردان است. مأموریت اصلی “بریم کوه” استفاده از فناوری…

  • 21 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“بریم کوه” فروشگاه آنلاین تجهیزات کوه‌نوردی و همسفریابی برای سفرهای فتح قله‌های مختلف است. “بریم کوه” از سال ۱۳۹۷ در حال فعالیت است.  اعضای تیم “بریم کوه” شامل کوهنوردان و مربیان کوهپیمایی است که سابقه فعالیت در فضای وب و برنامه نویسی را به مدت بیش از یک دهه دارند.

خدمات بریم کوه شامل فروشگاه بریم کوه، معرفی قله‌ها و ارتفاعات کشور، ارائه دوره‌های آموزشی به علاقه‌مندان، برگزاری برنامه‌های کوه نوردی، سنگ نوردی، طبیعت گردی، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های ورزشی در طبیعت و امکان شبکه سازی و معرفی کوه نوردان است. مأموریت اصلی “بریم کوه” استفاده از فناوری برای خلق تجربه خوشایند ثبت نام در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت گردی و رفع تمام نیازهای کوهنوردان و طبیعت گردها است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !