نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

پرورش کودکان استثنایی در “خانواده توانمند”

پرورش کودکان استثنایی در “خانواده توانمند”
ایران
ایران
  • 2021

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

“آزاده زارعی” بنیان‌گذار پلتفرم “خانواده توانمند” است که از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف این پلتفرم توانمندسازی کودکانی با نیازهای ویژه و خانواده‌های آن‌ها است. کودکان با نیازهای ویژه و خانواده آنان مشکلات و نیازهای بسیاری دارند که  نمی‌توان به همه آن‌ها پاسخ داد. برای ارائه خدمات با کیفیت به همه کودکان با نیازهای ویژه، نابینایان، ناشنوایان، بچه های کم‌توان ذهنی، اوتیسم و… سعی شده است نیازهای مشترکشان شناسایی شود، بعد از شناسایی نیازها، تیم “خانواده توانمند” روی آن‌ها متمرکز شد و کار خود را شروع می‌کند. در پلتفرم “خانواده توانمند” بعد از بررسی تمام روش‌ها…

  • 28 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“آزاده زارعی” بنیان‌گذار پلتفرم “خانواده توانمند” است که از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف این پلتفرم توانمندسازی کودکانی با نیازهای ویژه و خانواده‌های آن‌ها است. کودکان با نیازهای ویژه و خانواده آنان مشکلات و نیازهای بسیاری دارند که  نمی‌توان به همه آن‌ها پاسخ داد. برای ارائه خدمات با کیفیت به همه کودکان با نیازهای ویژه، نابینایان، ناشنوایان، بچه های کم‌توان ذهنی، اوتیسم و… سعی شده است نیازهای مشترکشان شناسایی شود، بعد از شناسایی نیازها، تیم “خانواده توانمند” روی آن‌ها متمرکز شد و کار خود را شروع می‌کند.

در پلتفرم “خانواده توانمند” بعد از بررسی تمام روش‌ها و متخصصان حوزه‌های مرتبط با کودکان استثنایی، خانواده وارد سایت “خانواده توانمند” می‌شود. سپس با توجه به شرایط و مشکلات این کودکان و خانواده‌هایشان، پیشنهادهای مناسب آموزشی به آن‌ها ارائه می‌شود.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !