نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“پروفایل سنتر” نسل جدید مشاوره

“پروفایل سنتر” نسل جدید مشاوره
ایران
ایران
  • 2020

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

“پروفایل‌سنتر” پلتفرم سنجش، تحلیل استعداد و توسعه افراد و منابع انسانی و نسل جدید ابزارهای شناخت و مشاوره است که  از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است . “پروفایل‌سنتر” نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی است، که با ارائه راهکاری جامع‌نگر در حوزه‌های شناخت (خودشناسی، خودسنجی و استعدادیابی) و هدف‌گذاری (مشاوره و هدایت تحصیلی شغلی، سنجش سازگاری و تناسب شغلی) در راه ایفای مأموریت خود (افزایش کارایی و بهره‌وری منابع انسانی) تلاش می‌کند. “پروفایل سنتر” با ارائه بانک تخصصی آزمون‌های معتبر توصیفی؛ یکپارچه‌سازی داده‌های کاربران با استاندارد مشاغل اونت (O*NET) و به‌کارگیری الگوریتم پیشرفته و هوشمند انطباق، خدمات متناسب…

  • 25 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“پروفایل‌سنتر” پلتفرم سنجش، تحلیل استعداد و توسعه افراد و منابع انسانی و نسل جدید ابزارهای شناخت و مشاوره است که  از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است . “پروفایل‌سنتر” نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی است، که با ارائه راهکاری جامع‌نگر در حوزه‌های شناخت (خودشناسی، خودسنجی و استعدادیابی) و هدف‌گذاری (مشاوره و هدایت تحصیلی شغلی، سنجش سازگاری و تناسب شغلی) در راه ایفای مأموریت خود (افزایش کارایی و بهره‌وری منابع انسانی) تلاش می‌کند.

“پروفایل سنتر” با ارائه بانک تخصصی آزمون‌های معتبر توصیفی؛ یکپارچه‌سازی داده‌های کاربران با استاندارد مشاغل اونت (O*NET) و به‌کارگیری الگوریتم پیشرفته و هوشمند انطباق، خدمات متناسب با نیاز مراکز آموزشی، مراکز مشاوره تحصیلی-شغلی، و واحدهای منابع انسانی شرکت‌ها و سازمان‌ها عرضه می‌کند.

به‌طورکلی خدمات پروفایل‌سنتر بر سه مقوله زیر استوار است:

کشف صحیح و اصولی استعدادها و توانایی‌های افراد

تحلیل استعدادهای فردی بر مبنای الگوریتم هوشمند تناسب شغلی

ارائه راهکار به افراد و سازمان‌ها در راستای هدایت درست فرد به‌سوی مقاصد شغلی

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !