نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“کتابهای دنیای بهتر”

“کتابهای دنیای بهتر”
آمریکا
آمریکا
  • 2002

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سایت “کتابهای دنیای بهتر” (Better World books)  در سال 2002 توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه “نوتردام”، “خاویر هلگِسن”، “کریس فیوکس”، و “جف کورتزمن” تأسیس شده است. مأموریت “کتابهای دنیای بهتر”  به حداکثر رساندن ارزش هر کتاب موجود و کمک به ترویج سوادآموزی در سراسر جهان است. این شرکت با فروش کتاب‌های دست دوم در وب‌سایتش یا اهدای کتاب‌ به مدارس، آنها را مورد بازیافت و مصرف مجدد قرار می‌دهد. آن‌ها تاکنون از ۸۴ میلیون نسخه کتاب استفاده کرده و ۱۲.۱ میلیون دلار برای تأمین بودجه سوادآموزی جذب کرده اند. این شرکت موفقیت خود را مدیون استفاده از مدل «سود و زیان سه…

  • 27 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

سایت “کتابهای دنیای بهتر” (Better World books)  در سال 2002 توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه “نوتردام”، “خاویر هلگِسن”، “کریس فیوکس”، و “جف کورتزمن” تأسیس شده است.

مأموریت “کتابهای دنیای بهتر”  به حداکثر رساندن ارزش هر کتاب موجود و کمک به ترویج سوادآموزی در سراسر جهان است. این شرکت با فروش کتاب‌های دست دوم در وب‌سایتش یا اهدای کتاب‌ به مدارس، آنها را مورد بازیافت و مصرف مجدد قرار می‌دهد.

آن‌ها تاکنون از ۸۴ میلیون نسخه کتاب استفاده کرده و ۱۲.۱ میلیون دلار برای تأمین بودجه سوادآموزی جذب کرده اند. این شرکت موفقیت خود را مدیون استفاده از مدل «سود و زیان سه گانه» می‌داند، که در آن صرفاً نگران سود نیست بلکه به تأثیر اجتماعی و زیست‌محیطی هر کاری که می‌کند هم اهمیت می‌دهد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !