نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“کشتیار”؛ دستیار کشاورزان

“کشتیار”؛ دستیار کشاورزان
ایران
ایران
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

شرکت دانش‌بنیان “فضاپایه کشتیار” از استارتاپ‌های فعال و داده محور در حوزه کشاورزی دقیق است. “کشتیار” یک دستیار هوشمند برای زمین‌های کشاورزی است، که با پایش به هنگام محصولات کشاورزی و به‌کارگیری داده‌های ترکیبی سنجش از دور و داده‌های زمینی راندمان تولید محصولات کشاورزی را افزایش می‌دهد. داده‌های دریافتی از ماهواره‌ها سنجش از دور یا پهپادهای طیفی در الگوریتم اختصاصی توسعه داده شده توسط تیم “کشتیار”  پردازش شده و در راستای افزایش عملکرد و آسیب رسانی کمتر به محیط زیست راه حل ارائه می‌دهد. استقبال گسترده از خدمات این شرکت از طرف کشاورزان، شرکت‌های کشت و صنعت و سازمان‌های دولتی…

  • 54 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

شرکت دانش‌بنیان “فضاپایه کشتیار” از استارتاپ‌های فعال و داده محور در حوزه کشاورزی دقیق است. “کشتیار” یک دستیار هوشمند برای زمین‌های کشاورزی است، که با پایش به هنگام محصولات کشاورزی و به‌کارگیری داده‌های ترکیبی سنجش از دور و داده‌های زمینی راندمان تولید محصولات کشاورزی را افزایش می‌دهد. داده‌های دریافتی از ماهواره‌ها سنجش از دور یا پهپادهای طیفی در الگوریتم اختصاصی توسعه داده شده توسط تیم “کشتیار”  پردازش شده و در راستای افزایش عملکرد و آسیب رسانی کمتر به محیط زیست راه حل ارائه می‌دهد.

استقبال گسترده از خدمات این شرکت از طرف کشاورزان، شرکت‌های کشت و صنعت و سازمان‌های دولتی موجب رشد سریع و ارتقای جایگاه این شرکت در بازار خدمات کشاورزی گردیده است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !