نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“یک برای یک”

“یک برای یک”
آمریکا
آمریکا
  • 2006

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

شرکت “تامز”(TOMS) در سال 2006 در شهر کالیفرنیای آمریکا توسط “بلیک مایکوسکی” تأسیس شد. هدف از تأسیس این شرکت ایجاد کمپین “یک برای یک” (one for one) بود. بعد از سفر “مایکوسکی” به آرژانتین و دیدن زندگی سخت کودکانی که تهیه یک جفت کفش برایشان مشقت بار بود به این نکته پی برد که آن چیزی که برای او و دیگران چندان دشوار نیست چقدر می‌تواند زندگی این کودکان را تغییر دهد. همان جا ایده‌ی تأسیس شرکت “تامز” در ذهن او شکل گرفت که هدف اصلی‌اش کمک به کودکان نیازمند باشد. برای رسیدن به این هدف “بلیک مایکوسکی” کمپین (one…

  • 21 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

شرکت “تامز”(TOMS) در سال 2006 در شهر کالیفرنیای آمریکا توسط “بلیک مایکوسکی” تأسیس شد. هدف از تأسیس این شرکت ایجاد کمپین “یک برای یک” (one for one) بود. بعد از سفر “مایکوسکی” به آرژانتین و دیدن زندگی سخت کودکانی که تهیه یک جفت کفش برایشان مشقت بار بود به این نکته پی برد که آن چیزی که برای او و دیگران چندان دشوار نیست چقدر می‌تواند زندگی این کودکان را تغییر دهد. همان جا ایده‌ی تأسیس شرکت “تامز” در ذهن او شکل گرفت که هدف اصلی‌اش کمک به کودکان نیازمند باشد. برای رسیدن به این هدف “بلیک مایکوسکی” کمپین (one for one)  را به اجرا درآورد تا بتواند علاوه بر سودآوری وفروش محصولات برند “تامز” به کودکان نیازمند هم کمک کند. این طرح به صورت است که با خرید هر یک از محصول شرکت “تامز”، این شرکت متعهد می‌شود که با سود آن خرید به یک فرد نیازمند کمک کند.

این طرح از همان سال اول راه‌اندازی با موفقیت مواجه شد و “بلیک “توانست از سود فروش اولین خط تولید ۱۰۰۰۰ کفش را بین کودکان آرژانتینی توزیع کند. با پیوستن هرچه بیشتر مردم به این کمپین، حمایت از این طرح رشد روزافزونی در هر سال داشته و  از سال ۲۰۰۶ تاکنون بیش از ۸۶ میلیون جفت کفش از طریق کمپین (one for one) برای کودکان نیازمند فراهم شده است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !