نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

اجلاس جهانی نوآوری برای آموزش (WISE)

WISE

اجلاس جهانی نوآوری برای آموزش (WISE)
قطر
قطر

یکی از پروژه‌های بنیاد قطر، اجلاس جهانی نوآوری برای آموزش (WISE) است که در سال ۲۰۰۹ توسط موزا بنت ناصر (همسر امیر پیشین قطر) راه‌اندازی شد. بیش از هزار متخصص، هر سال در “دوحه” گرد هم می‌آیند تا راه‌حل‌های نوآورانه را برای تغییرات در نحوهٔ آموزش پیشنهاد کنند. همه ساله بنیاد قطر شش پروژه موفق در حوزهٔ چالش‌های آموزش در سطح جهانی را برای دریافت این جایزه انتخاب می‌کند. جایزه بیست هزار دلاری وایز، جایزهٔ نقدی بین‌المللی است که توسط این بنیاد به آموزش اختصاص داده شده است و هدفش قدردانی از اشخاصی است که نقش برجسته‌ای در این زمینه…

  • 189 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

یکی از پروژه‌های بنیاد قطر، اجلاس جهانی نوآوری برای آموزش (WISE) است که در سال ۲۰۰۹ توسط موزا بنت ناصر (همسر امیر پیشین قطر) راه‌اندازی شد.

بیش از هزار متخصص، هر سال در “دوحه” گرد هم می‌آیند تا راه‌حل‌های نوآورانه را برای تغییرات در نحوهٔ آموزش پیشنهاد کنند. همه ساله بنیاد قطر شش پروژه موفق در حوزهٔ چالش‌های آموزش در سطح جهانی را برای دریافت این جایزه انتخاب می‌کند.

جایزه بیست هزار دلاری وایز، جایزهٔ نقدی بین‌المللی است که توسط این بنیاد به آموزش اختصاص داده شده است و هدفش قدردانی از اشخاصی است که نقش برجسته‌ای در این زمینه داشته‌اند.