نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“آموزش برای همه” توسط برترین فارغ‌التحصیلان

“آموزش برای همه” توسط برترین فارغ‌التحصیلان
آمریکا
آمریکا

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۹ دی ۱۴۰۲

“وندی کاپ”، مدیرعامل و بنیانگذار سازمان “آموزش برای همه” (Teach For All) در سال ۲۰۲۱ جایزه جهانی “وایز” را در زمینه آموزش به خود اختصاص داد. این سازمان یک شبکه جهانی از سازمان‌های آموزشی غیرانتفاعی است که در جهان به مبارزه با نابرابری آموزشی می‌پردازند. “وندی کاپ” در سال 1989 در دانشگاه پرینستون پروژه‌ای را آغاز کرد که بعدها به شکل سازمان “آموزش برای آمریکا” (Teach For America) تبدیل شد. نوآوری اجتماعی این سازمان به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان متعهد دانشگاه‌های برتر به عنوان معلم در مدارس با وضعیت محروم است. هدف اصلی این سازمان، کاهش نابرابری در آموزش و ارائه یک آموزش…

  • 99 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“وندی کاپ”، مدیرعامل و بنیانگذار سازمان “آموزش برای همه” (Teach For All) در سال ۲۰۲۱ جایزه جهانی “وایز” را در زمینه آموزش به خود اختصاص داد.
این سازمان یک شبکه جهانی از سازمان‌های آموزشی غیرانتفاعی است که در جهان به مبارزه با نابرابری آموزشی می‌پردازند.
“وندی کاپ” در سال 1989 در دانشگاه پرینستون پروژه‌ای را آغاز کرد که بعدها به شکل سازمان “آموزش برای آمریکا” (Teach For America) تبدیل شد. نوآوری اجتماعی این سازمان به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان متعهد دانشگاه‌های برتر به عنوان معلم در مدارس با وضعیت محروم است.
هدف اصلی این سازمان، کاهش نابرابری در آموزش و ارائه یک آموزش با کیفیت برای همه دانش‌آموزان است.

با موفقیت سازمان “آموزش برای آمریکا” در ایالات متحده، “وندی کاپ” به همراه همکارانش تصمیم گرفتند تا این مدل آموزشی را به سراسر جهان گسترش دهند و سازمان “آموزش برای همه” (Teach For All) را تشکیل دادند.
این شبکه در حال حاضر در بیش از ۵۰ کشور حضور دارد و با اعضای محلی خود (حدود ۲۵ هزار معلم و فارغ التحصیل دانشگاه‌های برتر)، برنامه‌ها و پروژه‌های مختلفی را برای بهبود آموزش و پرورش در مناطق محروم جهان اجرا می‌کند.
هدف نهایی سازمان “آموزش برای همه” ایجاد جهانی بدون نابرابری آموزشی است، جایی که هر دانش‌آموز بتواند از آموزش با کیفیت بهره‌مند شود.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !