نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

آموزش نوآورانه برای تربیت رهبران توانمند

آموزش نوآورانه برای تربیت رهبران توانمند
آمریکا
آمریکا

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

“لری استاک” مدیرعامل و بنیانگذار مدارس دولتی “های تِک های” (High Tech High) در کالیفرنیا، سال 2019 برنده جایزه “وایز” شد. این مدارس یک شبکه از ۱۶ مدرسه از پیش‌دبستانی تا دبیرستان هستند و با هدف ارائه آموزش نوآورانه و مبتنی بر پروژه‌های دانش‌آموز محور تاسیس شده‌اند. “استاک” به دنبال ایجاد یک محیط آموزشی پویا و مبتنی بر تجربه برای دانش‌آموزان بود که آنها را به تفکر انتقادی، همکاری، خلاقیت و مهارت‌های فنی و فناوری هدایت کند. این مدارس بر این باورند که هر دانش‌آموز می‌تواند به عنوان یک محقق و خالق موفق در جامعه عمل کند؛ لذا بر توسعه…

  • 58 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر
“لری استاک” مدیرعامل و بنیانگذار مدارس دولتی “های تِک های” (High Tech High) در کالیفرنیا، سال 2019 برنده جایزه “وایز” شد. این مدارس یک شبکه از ۱۶ مدرسه از پیش‌دبستانی تا دبیرستان هستند و با هدف ارائه آموزش نوآورانه و مبتنی بر پروژه‌های دانش‌آموز محور تاسیس شده‌اند.
“استاک” به دنبال ایجاد یک محیط آموزشی پویا و مبتنی بر تجربه برای دانش‌آموزان بود که آنها را به تفکر انتقادی، همکاری، خلاقیت و مهارت‌های فنی و فناوری هدایت کند. این مدارس بر این باورند که هر دانش‌آموز می‌تواند به عنوان یک محقق و خالق موفق در جامعه عمل کند؛ لذا بر توسعه مهارت‌های فنی و فناوری، تربیت رهبران مستقل و توانمند تاکید دارند.
اهداف “های تک های” شامل ارائه آموزش مبتنی بر پروژه، توسعه مهارت‌های کاربردی و تجربیات عملی برای دانش‌آموزان، تشویق به نوآوری و خلاقیت، ارتقاء تفکر کارآفرینانه و همچنین ارائه یک محیط آموزشی متمرکز بر دانش‌آموزان است که آنها را برای زندگی و کار در جامعه‌ پویا و متغیر امروزی آماده کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !